Wąż hamulcowy PKP
• przeznaczony do przepływu sprężonego powietrza
• stosowany do sprzęgów hamulcowych taboru kolejowego
• temp. pracy: od -40°C do +70°C
• warstwa wew.: gumowa, SBR, czarna, gładka
• wzmocnienie: tekstylne
• warstwa zew.: gumowa, NR/EPDM, czarna, z odciskiem tkaniny
• posiadamy węże cięte na gotowe odcinki
Wyrób posiada certyfikat zgodności Instytutu Kolejnictwa
Średnica wewn. mm |
Grubość ścianki (przybliż.) mm |
Ciśnienie pracy MPa |
Ciśn. rozrywające MPa |
Długość max m |
PN-EN 15807 (UIC 830-1) | ||||
16 | 8 | 1 | 7 | 20 |
22 | 8 | 1 | 7 | 20 |
25 | 7 | 1 | 7 | 20 |
28 | 8 | 1 | 7 | 20 |
32 | 9 | 1 | 7 | 20 |